donderdag 26 maart 2015

Basiscursus fotografie




Fotocursus - Fotobewerking

Heel vaak krijg ik de vraag?

Ik zou best wel eens wat meer willen weten over mijn camera en de mogelijkheden daarvan. Ik vind het leuk om een vooral praktisch gerichte fotocursus aan bekenden en vrienden te geven welke ik in het werkveld tegenkom. Een basiscursus digitale fotografie vooral gericht op het gebruik van de eigen camera. Dus neem je eigen camera mee!

Met als basisbegrippen; Diafragma, Sluitertijd,Stops,Belichting,Licht meten,Beweging,Scherpte Diepte enz.

Het doel van deze cursus is uiteindelijk dat jullie zelf beter met de eigen camera overweg kunnen.



Locatie

Ik verzorg deze cursus bij mij thuis voor max. 4 personen. Aanmelding vind plaats via email of telefonisch contact. Zodra er zich 3 a 4 personen hebben aangemeld plannen we in onderling overleg een datum. De cursus wordt verzorgd onder het genot van een kopje koffie, thee of een frisdrankje. De kosten bedragen 50,- euro per persoon. De aanvang is 19.30 uur tot ca. 22.00 uur.



Wil je leren fotograferen in de praktijk?

Stel gerust je vragen. ZIjn er voldoende kandidaten. Dan gaan we op pad met de camera, of we maken studio foto's. Voor elk wat wils. De kosten bedragen 75,- euro per persoon. De aanvang is 9.30 uur tot ca. 16.00 uur.



Advies?

Welke camera heb ik nodig en wat voor objectief? Gaat het om portret fotografie, landschap fotografie, sport fotografie, macro fotografie, natuur fotografie, product fotografie, reclame fotografie, vogel fotografie, reis fotografie, huisdieren of wat dan ook. De keuze van de camera en het objectief is sterk afhankelijk van het doel. Ik help jullie graag op weg!



Fotobewerking.

Er zijn vele programma's te vinden op het internet. Zelf werk ik al jaren met Photoshop. Maar een wat simpeler gratis programma is voor velen ook geschikt. Ik informeer jullie hier graag over. En leg de basis principes van algemene fotobewerking aan jullie uit.

Ik hoop hiermee een veelvuldige wens van relaties, familie en bekenden in te vullen.

Graag tot ziens, Jos Metzelaar

Email: info@digitalefotograaf.nl

Telefoon: 015-2563316

Mobiel: 06-13430191

Geen opmerkingen:

Een reactie posten