zaterdag 21 maart 2015

Aanbieding productfotografie

Profiteer van deze openingsaanbieding!

Zelf de webshopfoto's maken of laten doen?

Er zijn heel veel webshops, vele webshophouders hebben niet het budget om de foto's professioneel te laten maken. Hier is de oplossing. Als fotograaf heb ik inmiddels heel veel ervaring opgedaan met het maken van productfoto's. Het valt echt niet mee, om zelf zonder de juiste apparatuur een mooie foto te maken. Geen witte achtergrond, het lukt gewoon niet.
Het heeft vaak te maken met de juiste apparatuur en kennis.

Ik help U gegarandeerd op de juiste weg!

Nu zijn er 2 mogelijkheden!

-1 De foto's laten maken.
-2 Een cursus volgen om dit zelf te kunnen doen met een goed advies.

De cursus omvat:

- advies aanschaf middelen
- basiskennis productfotografie
- Photoshop voor productfotografie

De kosten voor de cursus bedragen 95,- €
Min. aantal deelnemers 5 personen
Privecursus 150€

Advies op maat?

Ik kom bij U thuis of op de zaak en bekijk de apparatuur doe een uitgebreide test.
De kosten bedragen 50€ per uur.

Ik help U graag op weg!

Bel: T: 015-2563316 of M: 06-13430191

Bekijk mijn website: http://www.productfotograaf-webshopfotograaf-packshotfotograaf.nl/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten